aktualne

Zara, to je moderní a nadčasová móda s puncem udržitelnosti

Jdu nakupovat do Zary. Od koho nejčastěji uslyšíte podobnou větu? Cílovou skupinou Zary je věková kategorie mezi 18 a 35 lety. Dominující jsou mezi zákazníky ženy. Svým stylem vyhovuje Zara taktéž zákaznicím středního věku.

Kdo hledá decentní módu, která je prostá potisků, flitrů a dalších prvků vídaných spíše v řetězcích pro teenagery, zaručeně ocení hlavně kolekci Zara Basic. Objevují se v ní jednoduché a snadno kombinovatelné oděvy.

Možnost módu kreativně přizpůsobit zaručují také sezónní kolekce a velké množství šperků a módních doplňků. Každá žena tak se Zarou zvládne vykouzlit vlastní osobitý outfit.

Výhodou je též cenová dostupnost. Tu se značce podařilo zachovat i přesto, že své oblečení vyrábí v Evropě. Zároveň klade důraz na udržitelnost.

Chcete se dozvědět více o dalších zajímavostech či o špercích? Mrkněte na náš blog.

Previous article
Next article
Zabezpečovací systémy k zabezpečení majetku i osob, to je ASTOR – KOMPLEX s.r.o.

Další články autora